Motala - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Motala

Publicerad 2014-06-04 12:40:45 i

Ligger i soffan efter jag pillat med bloggen ett tag, inte helt nöjd men de får funka ett tag.
Idag händer de inte så mycket spännande känns de som förutom att vi ska iväg till melwins dagis ikväll och titta på ett cirkus uppträdande och stora killen ska vara cirkus häst.
Sen blir de lite sommar fest på de också.
 
Imon ska jag till arbetsförmedlningen här i Motala för att gå på information om ungdomsgarantin.
Jag måste säga att ja är lite besviken på arbetsförmedlingen i Jönköping.
Jag är med i något som heter tidiga insatser då jag har min deprisson då ska dom hjälpa mig med de mesta.
Men under dessa månader har jag inte fått alls den hjälpen jag trodde jag skulle få.
Meningen var ju att jag redan nu skulle vara ute på praktik men inget har dykt upp då min handläggare varit sjuk och dittan o dattan.
Får hoppas att de blir bättre nu till ungdomsgarantin kommer igång.
 
Nu ska ja ta tag i livet och hoppa in i duschen och börja städa igorning så Frugan inte behöver tänka på de när hon kommer hem från jobbet sen.
 
XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela