untz untz - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

untz untz

Publicerad 2014-06-06 21:02:25 i

Jag sitter här och planerar mitt 23:års firande och skriver på facebook evenemanget " ingen brakfest" men hur sjutton tänkte ja när ja bjöd in 59 st :p
haha , kommer nog bli en bra kväll iallafall.
 
Idag har jag haft en super mysig dag , var i parken och kollade på nationaldagsfirande med mina grannar , lilla Antonie på 3 år satt på mina axlar och hade allmänt kul med mig och Johanna . 
Sen satte vi oss för att prata med hans pappa och blev bjudna på nationaldagsfika , en god somrig rulltårta med jordgubbar och persikor, mumsigtfillibubblan!
 
Nu sitter jag och Johanna och tråkar sen får vi se ifall kommer förbi ikväll :)
 
XoXo
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: jaqueline

Publicerad 2014-06-08 22:52:23

WALLA HÄLSA O FRÅN MIG RÅÅÅÅ ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela