Varför? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Varför?

Publicerad 2014-05-15 11:35:18 i

För första gången på ett år har jag en ide , ett hopp som jag försöker fullfölja och de är att flytta och bli frisk , börja träna. Varför går då myndigheterna emot att jag ska flytta på mig?
 
Kuratorn säger " du ska inte fly , du mår inye bättre av de"
 
arbetsförmedlingen säger " de e inte lättare att få jobb där än här och speciellt inte nu när du är sjukskriven" 
 
vad vill dom egentligen? 
Att jag ska sitta på mitt arale och ruttna här i jänköpingslän jag inte mår bra? 
Jag flyr inte för att jag vill att jag ska må bra. För en gångs skull så är det bara JAG JAG JAG och ingen annan! 
 
Jag ag ska visa er !
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: jaccii

Publicerad 2014-05-15 11:50:32

Lyssna bara på dig själv och skit i varenda jävel :D
Trots att jag flydde så gick det bra för mig, du som inte ens flyr, du kommer ju komma aslångt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela