prat.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

prat..

Publicerad 2014-11-05 21:29:13 i

När man jobbar med ungdomar som jag glr så får man hpra mycket.
allt från deras tankar om vuxen livet till deras svagheter och problem dom hamnat i.
Just nu handskas vi mycket av det så kallade skitsnacket som finns överallt men speciellt ibland tjejer.
 
jag vet själv hur mycket som kan "råka" komma ut ifrån den öppna   munnen. 
 
Men vad vinner och tjänar man på allt detta skitsnack?
Var är det roliga med att såra och göra en människa Så ledsen?
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela