Det är bara att... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Det är bara att...

Publicerad 2014-10-13 11:17:04 i Sjukdomen,

Det är bara på tiden att inse att detta är en dålig period för mig igen.
Den undre stressen kryper mer och mer upp igen och det ända jag känner som funkar för mig är att vara hemifrån så mycket som möjligt.
Det enda som hjälper är att vara på praktiken för där släpper ja alla tankar om allt och fokuserar bara på mitt jobb och ungdomarna..

Måste börja ta mina tabletter på allvar igen , blir så slarvig med dom när jag mår bättre.

Det är bara att inse att folk måste låta mig vara i en tid nu för min stress är inte av denna världen alls.
Hoppas att ja kommer kunna må bättre snart igen...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela