Det finns så mkt... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Det finns så mkt...

Publicerad 2014-09-10 15:09:43 i

Det finns så mycket jag vill göra i mitt liv , men sen sitter jag och tänker på dom som inte får göra något här i världen.
Att pengar ska vara en sådan stor fråga och ett så stort stopp för så många. 
Jag har lärt mig nu efter dessa månader som jag haft delvis utan någon inkomst hur mycket man faktiskt respekterar pengar.
Det gör så man får ett tak över huvudet , mat på bordet, kläder på kroppen och kan hitta på saker för.
Pengar är verkligen ingen självklarhet men ändå tar alla för givet att de är något man har.
 
Vad är era drömmar som kanske är för dyra för att fullfölja ? 

 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela