Föds på nytt? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Föds på nytt?

Publicerad 2014-09-03 19:29:28 i

Det sägs att när någon dör föds den på nytt igen.

En gammal bekant hittades i morse avliden.
Det får mig alltid tänka lite extra på minnerna och konversationerna med personen i fråga.
 
Jag tror på att det finns ett liv efter döden , men vad vet jag inte riktigt?
Jag tror även på änglar som alltid finns hos oss och ser oss i alla stunder.
 
Jag tror att Patrick har det bra i himlen nu när han lämnat oss.
En glad prick som dig kommer finnas i allas hjärta.
Du finns kvar ibland minnen med både skratt och gråt hos många.
Jag kommer ihåg ett speciellt tillfälle då du öppnade upp dig för mig och bara mig.
Det som sas vid det tillfället är bara något som finns i mitt hjärta och minne.
 
Vila i frid!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2014-09-03 22:00:24

Jag är så ledsen för don skull, vila i frid. Kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela