Första dagen! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Första dagen!

Publicerad 2014-09-04 15:23:34 i

Jag vart så nervös innan när jag gick över parken bort mot kontoret där jag skulle träffa de ja ska jobba med.
 
Förstår inte nu varför jag var så nervös ? 
Så sjukt sköna människor , härlig stämning.
Blev en god lunch på eastend med gänget sen blev de planering och känner att dom verkligen tar med mig i deras arbete.
Frågade mig vad ja tyckte vi skulle göra med vissa saker och evenemang.
Jag är så sjukt taggad inför morgondagen då jag faktiskt ska komma ut i den riktiga verksamheten och få känna på hur det är att vara fritidspedagog/ledare.
 
Detta är det fina med när man har haft så förbannat mycket motgångar som jag har haft det senaste.
När det kommer medvind så hamnar man uppe där man inte varit på länge och svävat.
 
Jag tror på detta , detta förhoppningsvis kommer vara en början till det jag faktiskt kommer vilja göra med mitt liv. Jag känner ett sådant driv till att börja på en gång.
 
ÅÅÅÅÅÅÅ så sjukt taggad så det finns inte.
Resten av eftermiddagen ska ja lägga lite tid på att fixa här hemma i lägenheten. 
Som min tjejkompis sa innan " Det är så skönt att komma hem till ett fräsht hem" Och det kan jag hålla med om så känner att ja ska ta tag i disken och kläderna som ligger på golvet.
 
 
Dagens outfit , sjukt skön slapp stil men ändå ganska fin om jag får säga det själv :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela