Hope For Paws - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Hope For Paws

Publicerad 2014-09-09 02:41:42 i Allmänt,

Min tjejkompis visade mig en sida på facebook som är en hjälp orgenisation som hjälper hemlösa hundar.
 
Jag har tittat igenom många klipp dom lägger ut på deras sida och kan inte annat än börja tänka " Hur fan kan människor göra såhär emot djur?"
Det gör ont i mitt hjärta att se sånt här och förstår verkligen inte hur man kan ha mage till att bara lämna iväg ett djur där man inte vet vart det tar vägen, lämnar det till dens egna öde! 
 
Men att det finns så fina människor som faktiskt tar all deras tid till att göra sådant här gör så att jag blir så glad.
Hundar är det vanligaste djuret som människor bara lämnar i USA och även i andra länder.

Gå gärna in och titta på sidan HÄR
Det går även att skänka pengar finns info på sidan!
 
Gå in och titta , kommentera , skänk pengar till deras fina arbete!
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela