Irritation och tankar... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Irritation och tankar...

Publicerad 2014-09-07 21:30:29 i

Känner att irritationen är som högst nu , varje liten sak igen börjar bli som en pina!
Borde egentligen ta upp kontakten med min kurator igen men tiden räcker inte till känns det som. 
 
Aja , jag har ett litet dilemma , jag vill göra en personlig doppresent men har ingen aning om vad.
Så många tankar men så mkt saker som fattas! 
 så tänkte kolla lite med er här i bloggen om ni har någon härlig fin ide man kan göra :)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2014-09-11 17:39:24

En blöjtårta kan varieras i oändlighet och göras både personlig och spännande!! :) ett hett tips!
Kramar

Postat av: Sophia

Publicerad 2014-09-11 17:39:47

En blöjtårta kan varieras i oändlighet och göras både personlig och spännande!! :) ett hett tips!
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela