En ny plats att bara ... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

En ny plats att bara ...

Publicerad 2015-01-30 21:56:26 i

Jag har fått mig en ny plats att tänka , prata med någon som tyvärr inte finns med oss längre.. fick förra veckan visat vad han ligger begravd och ja har redan gått dit flera gånger för att väntelera och prata med honom.

När han fanns i liv så pratade jag med honom ganska mycket då vi jobbade en sommar tillsammans.
Han försökte alltid reda ut tankarna jag hade redan då för ca 5 år sedan.


Du är så saknad men när jag sätter mig vid din gravstens sida så känns det som du är med mig!
Jag har lovat det till dig innan och jag lovar dig igen, ja ska finnas hos din brorson för alltid och stötta honom!!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela