hål... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

hål...

Publicerad 2015-01-19 01:14:51 i

När ska hålen man haft i hjärtat läka helt?
 
Efter allt jag varit med om och de gånger jag fått ta smällar som gör att hålen i hjärtat blir större och större.
Jag orkar inte med dessa hål längre , ett litet skrap får upp ärrvävnaden som bildats på hålen.
 
Jag är trött på att behandlas som något skit man har under skon.
Jag vill bli lycklig på riktigt!
 
 
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela