Nytt år nya möjligheter sägs det? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Nytt år nya möjligheter sägs det?

Publicerad 2015-01-18 00:10:58 i

I slutet av 2014 blev det klart att jag skulle få en sorts anställning på kommunen som fritidsledare, sagt och gjort nu jobbar på världens bästa jobb i väntan på att komma in på Fritidsledare Utbildningen I Linköpings till hösten.
HÅLLER TUMMARNA!
 
Det kunde inte blivit en bättre början på detta nya året.
 
Men även om det går bra på jobb fronten så finns det mycket som strular till i huvudet.
Jag vet vad jag vill när det gäller viss saker men ändå så förvirrad och tankfull om de.
Så länge jag är på jobbet så lägger jag alla tankar och de förvirrade känslor på hyllan. 
 
Men just nu går tankarna på högvarv.
Får se ifall jag reder ut dom.
 
 
 
Och ja, nytt år nya sjukdoms möjligheter! (Bli frisk)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela