Så lugnt som de går... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Så lugnt som de går...

Publicerad 2015-01-25 23:29:17 i

Denna helg har varit så lugn som de bara går, var med en vän på dennes farbrors grav då jag kände honom genom ett gammalt jobb och tände ljus. Bra sätt att dels få träffa min gamla vän och se var dennes farbror ligger så jag kan hälsa på där själv.
Senare på dagen kom systrarna och vi åkte till ikea för min äldsta syster skulle handla lite till sin lokal.
alltså har jag tagit det lugnt hela helgen.
 
Kvällarna och nätterna går ut på att stortsätt tänka och reflectera allt, alla tankar måste väl ändå någon gång redas ut ? 
Jag håller på att minska mina medeciner för att sen få nya får se ifall de nya tabletterna är bättre. 
Jag vill få tillbaka min energi och gladhet.
Så längesen jag varit glad på riktigt. När man har en psykisk ohälsa så blir man expert på att dölja känslor och fejka.
Fejkade leenden och skratt är min speciallitet ungefär, inget man ska sträva efter någonsin för jag är så sjukt trött på att behöva göra de.
 
Jag vill bli frisk , eller kommer aldrig kunna bli de fullt ut men ändå , jag vill bli så frisk jag kan.
Jag vill att min koncentration kommer tillbaka....
 
 
Men jag får helt enkelt vänta....

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela