Tom och tung i själ och kropp! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Tom och tung i själ och kropp!

Publicerad 2015-03-03 23:10:00 i Sjukdomen,

Jag har haft en toppen dag med syster.
När jag vaknade i morse så fanns de ett mms från syster på våra föräldrars nya tillskott i familjen , två lammbebisar som hade födds imorse.
Så de var bara att packa väskan och dra sig hemåt landet för att bebis mysa, eftersom jag var ledig idag.
 
Efter ett tag så ringde min far och sa att en journalist skulle ringa angående min försäkringskasse ärende.
Där vände hela min dag stortsätt.
Att få sitta och berätta lite lätt i telefon om händelserna  gjorde att ännu en gång så kom allt upp igen.
Sen måste jag säga att jag tror  dom nya tabletterna jag fick i fredags börjar försöka stadga sig för efter de samtalet så har jag varit så nere.
Känner mig så tom , irriterad , tung i både kropp och själ.
Jag vill bara ställa mig och skrika men känns som de inte skulle göra någon skillnad i mig.
 
När jag ringde läkarna igår om atta biverkningar som verkar ha kommit efter jag började med de nya antideprissiva så säger dom bara "De tar ca 1-2 veckor innan de slutar" hum jo kanske de är men yrsel , illamåående m.m är inget ja känner att ja vill stå ut med i 1-2 veckor.
Plus att nu har jag fått tillbaka trycket över bröstet som att någon står och trycker över bröstet.
Sjuk obehaglig känsla faktiskt.
Hoppas på att morgondagen blir en bättre dag för imon blir det kvälls jobb och innan de ska journalisten ringa och så ska vi bestämma en dag hon ska komma till Jönköping för att intervjua mig.
 
XoXo
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela